ФОРМИ І МЕТОДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ПРАВА
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.109-110Ключові слова:
студент, майбутній викладач права, форми і методи навчання, професійне навчання, професійна підготовкаАнотація
У статті розкрито актуальні проблеми професійної підготовки майбутніх викладачів права. Доведено, що вивчення форм і методів професійної підготовки позитивно впливає на розвиток особистості як фахівця. Окреслено пошуки шляхів оптимізації даного процесу, мета якого подолати розрив, який виникає між науково-теоретичними знаннями і досвідом педагогічної діяльності викладача, створити умови для взаємодії педагогічної науки і практики і, мабуть, найголовніше - ініціювати у викладачів права внутрішні механізми їх особистісно-професійного розвитку.
Автором наголошується, що важливою формою у процесі підготовки майбутніх викладачів права є використання інноваційних методів навчання, що дає можливість бачити реальні об’єкти навчальної дисципліни.
Описано, що пріоритетним напрямом реформування освітнього процесу з підготовки кваліфікованих викладачів права є використання інноваційних технологій, творчого пошуку нових чи вдосконалених концепцій, принципів, підходів до їх освіти, суттєвих змін у змісті, формах і методах навчання, організації та управління розвитком освітнього процесу.