УПРАВЛІННЯ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНИМ РОЗВИТКОМ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ПРОБЛЕМИ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.69-72Ключові слова:
управління, розвиток, особистість, особистісно професійний розвиток, людина, індивід, функції, науково-педагогічний працівникАнотація
У статті на основі аналізу науково-педагогічної та управлінської літератури розкрито теоретико-методологічні проблеми управління особистісно професійним розвитком науково-педагогічних працівників. Обґрунтовано авторську наукову позицію з цієї проблеми; розкрито сутність та зміст зазначеного феномена. Управління розвитком особистості розглядається як процес зростання, еволюції та становлення індивіда як унікальної особистості, що включає в себе організацію діяльності, направлену на формування фізичних, когнітивних, емоційних та соціальних аспектів людини. У дослідженні за аналізом психолого-педагогічної літератури розкриті складові розвитку особистості.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-02-20
Номер
Розділ
Наукові статті