ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГО ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.24-29Ключові слова:
освітній процес, система змішаного навчання; моделі навчання, педагогічна підтримка, заклад освіти, психологічна допомогаАнотація
У статті проаналізовано позитивні сторони і недоліки системи змішаного навчання, переваги над дистанційною формою. Описано різні моделі реалізації такої системи та передумови їх впровадження. Систематизовано стратегії викладання в умовах змішаного навчання: візуалізація, кооперативне навчання, диференціація, управління поведінкою.
Ефективність змішаної форми залежить від рівня сформованості інформаційної компетентності учасників освітнього процесу.
Продуктивність такої інноваційної форми організації освітнього процесу посилюється завдяки застосуванню інтегративних моделей, серед яких важливе місце посідає психолого-педагогічний супровід як інтегративна технологія педагогічної підтримки і психологічної допомоги здобувачам освіти.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-02-20
Номер
Розділ
Наукові статті