КОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ ОНЛАЙНСЕРВІСУ "KAHOOT!" В ОРГАНІЗАЦІЇ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.55.2.41-45

Ключові слова:

добувач початкової освіти, ігрова діяльність, гра, цифрові технології, онлайн-сервіс

Анотація

 

У статті проаналізовано можливості застосування цифрових інструментів онлайн-сервісу "Kahoot!" у грі в освітньому процесі початкової освіти на основі емпіричних і теоретичних методів дослідження. Доведено, що цифрові ігрові технології у початковій освіті займають значиме місце, оскільки є складовою частиною сучасного педагогічного інструментарію, засобом взаємодії учасників освітнього процесу. Доходимо висновку, що ігри онлайн-сервісу "Kahoot!" містять потенціал у формуванні суб'єктної позиції дитини щодо власної діяльності, спілкування і самоствердження у соціумі. Узагальнено, що його цифрові інструменти стимулюють дитину молодшого шкільного віку до набуття інформаційної компетентності, створює сприятливі умови для розвитку дослідницької активності, креативності, моделювання ситуації, творчого самовияву, створення асоціативних схем, усвідомленого пошуку інформації та самостійного опанування нових технологій за допомогою цифрових пристроїв.

 

Біографії авторів

ГАЛИНА РОЗЛУЦЬКА, ДВНЗ "Ужгородський національний університет", Україна

доктор педагогічних наук, професор кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи, ДВНЗ "Ужгородський національний університет", Україна


ВОЛОДИМИР НАЗАРОВ, ДВНЗ "Ужгородський національний університет", Україна

аспірант кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи, ДВНЗ "Ужгородський національний університет", Україна


##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-17

Номер

Розділ

Наукові статті