ОРГАНІЗАЦІЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ МАГІСТЕРСЬКИХ ПРОГРАМ В УМОВАХ ВІЙНИ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.54.1.137-140Ключові слова:
наукова робота, магістр, науково-дослідницька діяльність здобувачів освіти, умови війниАнотація
Стаття присвячена проблемі організації науково-дослідницької діяльності здобувачів освіти галузі знань 01 Освіта/Педагогіка другого магістерського рівня освіти. На підставі аналізу наукових джерел, власного педагогічного досвіду представлено особливості науково-дослідницької діяльності студентів магістратури в умовах війни. Виявлено нові виклики: руйнування або зміна умов функціонування освітніх закладів-баз дослідження, зменшення кваліфікованих наукових керівників, здатних забезпечити якісне консультування виконання науково-дослідницьких робіт; відсутність звичних умов наукової праці, дистанційні форми збору даних, тощо.
Авторами охарактеризовано процеси розвитку пізнавальної творчості магістрів, активізації пошуку нетрадиційних наукових ідей та інші. Виокремлено основну вимогу сьогодення – адаптуватись до нових обставин і розвивати свої компетенції та навички.