Впровадження інклюзивної освіти в Україні: реалії та перспективи

Автор(и)

  • Світлана Чупахіна

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.9.193-198

Ключові слова:

інклюзивна освіта, діти з особливими освітніми потребами, експериментальний пілотний проект, дорожня карта, професійна гнучкість педагога

Анотація

В статті проаналізовано проблеми впровадження інклюзивної освіти в Україні, визначено проблеми, напрямки та перспективи організації освітнього простору та підготовки фахівців. Доведено актуальність та доцільність дослідження проблеми готовності педагогів та особливості підготовки асистента вчителя до професійної діяльності в умовах інклюзії

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-17

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ