Класифікаційна характеристика понятійно-категорійного апарату педагогічної науки

Автор(и)

  • Мар’яна Сокол

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.9.188-193

Ключові слова:

класифікація, характеристика, понятійно-категорійний апарат, педагогіка, поняття

Анотація

У статті обґрунтовано наукові підходи щодо проведення педагогічних досліджень стосовно класифікаційної характеристики понятійно-категорійного апарату педагогічної науки. Оперування поняттями є необхідною умовою для вивчення та побудови теоретичних моделей, усвідомлення процесів виховання і навчання у динаміці й перспективі. Адже проблема класифікації понять є одним із пріоритетних напрямків сучасної педагогічної науки. Сформульовано основні класифікаційні складові понятійно-категорійного апарату, а також  проаналізовано основні риси та відмінності їх класифікації.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-17

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ