Проблематизація у площині структури наукового предмета (лекційні матеріали до теми)
DOI:
https://doi.org/10.15330/sch.2023.12.67-73Ключові слова:
проблематизація, донаукове знання, наукове знання, постнаукове знання, загальна методологія, літературознавча епістемологія, науковий предмет, наукова творчістьАнотація
У науково-методичній статті представлені аналітично систематизовані матеріали до теми «Структура наукового предмета» з навчальної дисципліни «Сучасна літературознавча епістемологія». Мета. Надати здобувачам освіти адаптований матеріал для самостійного опрацювання теми. Дослідницька методика. Аналітична систематизація та навчально-методична адаптація. Результати. Подано варіант актуалізації традиційної літературознавчої методології у проекції на засади системомиследіяльнісного підходу. Наукова новизна. Вперше подано літературознавче висвітлення феномена проблематизації з послідовним урахуванням напрацювань загальної методології Г. П. Щедровицького. Практичне значення. Стаття може бути використана у підготовці лекцій, семінарський занять та в самостійній роботі з курсу «Сучасна літературознавча епістемологія».