ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВИКОРИСТАННЯ STEM-ТЕХНОЛОГІЙ У ФАХОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.93-96Ключові слова:
STEM-освіта, STEM-технології, професійна підготовка вчителя початкової школиАнотація
У статті з’ясовано суть основних понять дослідження: «STEM-освіта», «STEM-технології», «професійна підготовка професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи». Також у роботі висвітлено специфіку професійної діяльності сучасного вчителя початкової школи, наголошено, що вона зумовлюється складністю інтегрованого характеру, а тому особливо потребує здатності педагога до реалізації міждисциплінарних зв’язків в освітньому процесі. Визначено, що фахова підготовка майбутніх учителів початкової школи в педагогічних закладах вищої освіти до впровадження STEM-технологій має здійснюватися як цілеспрямований, систематичний та організований процес. Схарактеризовано його найважливіші напрями, ураховуючи сьогоденні умови дистанційної освіти.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-02-20
Номер
Розділ
Наукові статті