ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.89-92Ключові слова:
учителі початкових класів, професійний розвиток, результати професійного розвитку, Концепція «Нова українська школа», Державний стандарт початкової освітиАнотація
У статті розглядаються окремі аспекти професійного розвитку вчителів початкових класів, що обумовлені впровадженням Концепції «Нова українська школа». У матеріалах представлено результати дослідження, яке проходило у два етапи. На першому – узагальнювалися підсумки пілотування нового Державного стандарту початкової освіти; на другому – опитування учителів початкових класів, які упроваджують нововведення. Насамперед, воно стосувалося розуміння ключових ідей НУШ, змін, що відбулися у професійній діяльності педагогів, суб’єктивній оцінці їх результатів.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-02-20
Номер
Розділ
Наукові статті