ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»

Автор(и)

  •  ОЛЬГА БАРАБАШ

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.89-92

Ключові слова:

учителі початкових класів, професійний розвиток, результати професійного розвитку, Концепція «Нова українська школа», Державний стандарт початкової освіти

Анотація

У статті розглядаються окремі аспекти професійного розвитку вчителів початкових класів, що обумовлені впровадженням Концепції «Нова українська школа». У матеріалах представлено результати дослідження, яке проходило у два етапи. На першому – узагальнювалися підсумки пілотування нового Державного стандарту початкової освіти; на другому – опитування учителів початкових класів, які упроваджують нововведення. Насамперед, воно стосувалося розуміння ключових ідей НУШ, змін, що відбулися у професійній діяльності педагогів, суб’єктивній оцінці їх результатів.

Біографія автора

 ОЛЬГА БАРАБАШ

кандидатка педагогічних наук, доцент кафедри менеджменту та освітніх інновацій, проректор, Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-20

Номер

Розділ

Наукові статті