ПСИХОЛОГІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПЕДАГОГА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙНИ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.65-68Ключові слова:
стресостійкість, адаптованість, ресурсність, емоційна стійкість, толерантність, психологічні характеристики, педагоги ЗДОАнотація
У статті описано актуальні психологічні якості вихователя закладу дошкільної освіти в умовах війни. Уточнено й охарактеризовано ключові характеристики педагога ЗДО щодо виконання професійних функцій в умовах війни – стресо- та емоційна стійкість, адаптивність, ресурсність. Розкрито фактори, що допомагають долати стрес, конструктивно вибудовувати власну ефективну особистісно- професійну траєкторію. Виокремлено ресурси, які допомагають педагогам з дошкільної освіти адаптуватися до складних умов, однією з яких є військовий стан у країні. Надано психологічні рекомендації щодо розвитку в педагогів ЗДО стресостійкості, емоційної стійкості, гнучкості, адаптивності.