СУЧАСНІ ПРОГРЕСИВНІ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН У МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.38-41Ключові слова:
методи викладання, природничі науки, ілюстративний метод, інтерактивність, кейс-методАнотація
У статті автори наголошують на використанні сучасних педагогічних технологій як багатогранному процесі, який є важливим соціальним інститутом, процесом, що безпосередньо формує засвоєння знань. Доведено, що сучасні педагогічні технології вимагають нових освітніх методів, нових підходів, нової технології процесу одержання знань, і це пов’язано з тим, що педагогічні процеси набувають інформаційного характеру і спостерігається зміщення акцентів у навчанні з процесу накопичення предметних знань на вироблення умінь автономно застосовувати їх у ситуації багатозадачності. Сучасні педагогічні технології вимагають вдало обґрунтованої цільової, змістовно-інформаційної, виховної, інтелектуальної складової та відповідного навчального середовища, і їх застосування сприятиме не лише високому інтелектуальному розвитку особистості, але й дозволить розвивати організаційні, лідерські якості особистості.