СУЧАСНІ ПРОГРЕСИВНІ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН У МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • СВІТЛАНА ДАНИЛІВ
  • Лариса Нечитайло
  • Оксана Кривов’яз

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.38-41

Ключові слова:

методи викладання, природничі науки, ілюстративний метод, інтерактивність, кейс-метод

Анотація

У статті автори наголошують на використанні сучасних педагогічних технологій як багатогранному процесі, який є важливим соціальним інститутом, процесом, що безпосередньо формує засвоєння знань. Доведено, що сучасні педагогічні технології вимагають нових освітніх методів, нових підходів, нової технології процесу одержання знань, і це пов’язано з тим, що педагогічні процеси набувають інформаційного характеру і спостерігається зміщення акцентів у навчанні з процесу накопичення предметних знань на вироблення умінь автономно застосовувати їх у ситуації багатозадачності. Сучасні педагогічні технології вимагають вдало обґрунтованої цільової, змістовно-інформаційної, виховної, інтелектуальної складової та відповідного навчального середовища, і їх застосування сприятиме не лише високому інтелектуальному розвитку особистості, але й дозволить розвивати організаційні, лідерські якості особистості.

Біографії авторів

СВІТЛАНА ДАНИЛІВ

кандидат біологічних наук, асистент кафедри фармацевтичного управління, технології ліків та фармакогнозії, Івано-Франківський національний медичний університет

 

Лариса Нечитайло

кандидат біологічних наук, асистент кафедри біологічної та медичної хімії, Івано-Франківський національний медичний університет

 

 

Оксана Кривов’яз

асистент кафедри біологічної та медичної хімії, Івано-Франківський національний медичний університет

 

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-20

Номер

Розділ

Наукові статті