РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПУ НАСТУПНОСТІ МІЖ ДОШКІЛЬНОЮ ТА ПОЧАТКОВОЮ ОСВІТОЮ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ

Автор(и)

  • ІРИНА БОНДАР
  • ГАЛИНА АДАМОВИЧ

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.4-9

Ключові слова:

принцип наступності, дошкільна освіта, початкова школа, освітні цілі, цінності, освітні підходи, зміст освіти, методи і форми роботи, освітнє середовище, оцінювання навчальних досягнень

Анотація

У статті проаналізовано сутність поняття “наступність”; розкрито передумови для реалізації принципу наступності у вихованні особистості в період переходу від дошкільної до початкової освіти з урахуванням сучасних реалій. Доведено, що наступність між двома ланками освіти може бути реалізована з урахуванням узгодженості цілей, цінностей, підходів, методів і форм роботи, спільних ідей щодо середовищного підходу та оцінювання навчальних досягнень дітей.  

Біографії авторів

ІРИНА БОНДАР

кандидат філософських наук, доцент кафедри менеджменту та освітніх інновацій, Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

 

 

ГАЛИНА АДАМОВИЧ

старший викладач кафедри менеджменту та освітніх інновацій, Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

 

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-20

Номер

Розділ

Наукові статті