РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПУ НАСТУПНОСТІ МІЖ ДОШКІЛЬНОЮ ТА ПОЧАТКОВОЮ ОСВІТОЮ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.4-9Ключові слова:
принцип наступності, дошкільна освіта, початкова школа, освітні цілі, цінності, освітні підходи, зміст освіти, методи і форми роботи, освітнє середовище, оцінювання навчальних досягненьАнотація
У статті проаналізовано сутність поняття “наступність”; розкрито передумови для реалізації принципу наступності у вихованні особистості в період переходу від дошкільної до початкової освіти з урахуванням сучасних реалій. Доведено, що наступність між двома ланками освіти може бути реалізована з урахуванням узгодженості цілей, цінностей, підходів, методів і форм роботи, спільних ідей щодо середовищного підходу та оцінювання навчальних досягнень дітей.