ПРИНЦИПИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ РІЗНОМАНІТНИХ РОЛЕЙ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.85-88Ключові слова:
майбутні вчителі початкових класів, принципи підготовки, модель підготовки, інклюзивний освітній простір, рольові позиції вчителя початкових класівАнотація
Професійна підготовка майбутніх фахівців спеціальності 013 Початкова освіта до реалізації різноманітних ролей в інклюзивному освітньому просторі здійснюється за паралельною моделлю. Зважуючи на необхідність упровадження цілісного підходу рівнів методології (філософський, загальнонауковий, конкретно-науковий та конкретно-фаховий), основними принципами підготовки майбутніх фахівців спеціальності 013 Початкова освіта до реалізації різноманітних ролей в інклюзивному освітньому просторі визначені: синергітизм, науковість, культуро-відповідність, едукаційность, гуманізація діяльності, об’єктивність, своєчасність, цілеспрямованість. Схарактеризовано ролі тьютора, ментора, коуча, фасилітатора майбутнього вчителя початкових класів, що відповідають основним засадам реалізації інклюзивної форми навчання в початковій школі.