ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ ЕСТЕТИЧНОГО СМАКУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ЗАСОБАМИ ПОЛІФОНІЇ МИСТЕЦТВ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.57-60Ключові слова:
смак, естетичний смак, взаємодія, поліфонія мистецтв, естетична культура, музичне мистецтвоАнотація
У статті схарактеризовано особливості виховання естетичного смаку майбутніх учителів музичного мистецтва за допомогою засобів поліфонії мистецтв. Розкрито змістове наповнення понять «смак», «естетичний смак». Визначено сутність терміна «поліфонія мистецтв». Виховання естетичного самку має бути спрямоване на формування в майбутніх учителів музичного мистецтва уявлень про красу та гармонію, розвиток творчого мислення та вмінь аналізувати й оцінювати мистецтво. До особливостей виховання естетичного смаку майбутніх учителів музичного мистецтва за допомогою засобів поліфонії мистецтв автором віднесено, що взаємодія з іншими мистецькими дисциплінами допомагає здобувачам вищої освіти зрозуміти інші мистецькі форми вираження, що допомагає розширити їхнє розуміння світу.