ДИДАКТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ФІЗИЧНОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ ЗВО НА КАРАНТИНІ
DOI:
https://doi.org/10.15330/msuc.2021.24.95-99Ключові слова:
фізичне виховання, студент, рухова активність, карантин, здоров’яАнотація
Стаття присвячена питанню рухової активності студентів закладів вищої освіти та ролі фізичного виховання у забезпеченні її належного рівня в умовах карантину. Визначено, що завдання фізичного виховання у нових реаліях дистанційної освіти полягає у необхідності забезпечення розуміння студентами загроз відсутності фізичної активності, а також сприяння всіма можливими засобами компенсувати її брак у режимі їхнього навчального дня. Мета дослідження – виявлення напрямів дисципліни «Фізичне виховання» у забезпеченні належного рівня рухової активності студентів в умовах карантину. В основу дослідження покладено використання комплексу загальнонаукових теоретичних методів: аналіз, синтез, систематизацію, узагальнення. Доведено взаємозалежність між фізичним вихованням, рівнем рухової активності і здоров’ям студентів. Визначено, що систематична рухова активність студентської молоді є одним із визначальних чинників здорового способу життя. У підсумку з’ясовано, що задля підвищення рухової активності студентів, в умовах карантинних обмежень необхідно: навчити студентів вчитися в умовах карантину; чітко визначити цінності рухової активності в житті студента; розробити нові методи розвитку інтересів і мотивів до занять фізичними вправами підвищення рухової активності в умовах карантину; впроваджувати нові форми дистанційного фізичного виховання; переорієнтувати процес фізичного виховання у ЗВО у он-лайн форматі на навчально-методичний з акцентом вирішення нагальних завдань фізичного виховання, зумовлених карантином; впроваджувати нові форми самостійних занять фізичними вправами; формування вміння самостійно використовувати засоби фізичного виховання в умовах карантину; оволодіння навичками здорового способу життя.