СУЧАСНИЙ СТАН МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ У ВИЩИХ ЗАКЛАДАХ освіти україни

Автор(и)

  • Тетяна Котик доктор педагогічних наук, професор кафедри фахових методик і технологій початкової освіти, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (м. Івано-Франківськ, Україна)
  • Леся Шкледа старший викладач англійської мови кафедри іноземних мов, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (м. Івано-Франківськ, Україна)

DOI:

https://doi.org/10.15330/msuc.2021.24.68-73

Ключові слова:

методика формування іншомовної професійної комунікативної компетентності, професійна підготовка, автономне навчання

Анотація

матеріалах статті подано результати аналітичного дослідження найновіших вітчизняних наукових праць з проблеми формування іншомовної професійної комунікативної компетентності. Зокрема розкрито еволюцію мети і змісту щодо формування іншомовної професійної комунікативної компетентності майбутніх фахівців. Встановили,
що загальною метою іншомовного навчання професійного спілкування є розвиток діяльнісної іншомовної компетенції у повсякденних, ділових та професійних ситуаціях, а кінцевим орієнтиром для реалізації зазначеної мети визнано професійно орієнтовану міжкультурну комунікативну компетенцію майбутнього фахівця, що складається з п’яти
системних компонентів: комунікативної, соціокультурної, фахової, навчальної та методичної. Висвітлено інновації в технологічному забезпеченні процесу підготовки студентів у закладах вищої освіти до майбутньої професійної комунікації, серед яких: міждисциплінарність навчального курсу «Іноземна мова за професійним спрямуванням», що пропедевтично знайомить студентів 1-2 курсів з майбутньою професійною діяльністю й мотивує до подальшого удосконалення іншомовної професійної компетенції; перенесення акценту з транслювання інформації на формування вміння самостійно здобувати знання й ефективно використовувати їх у навчальній та професійній діяльності; суттєве скорочення кількості годин на аудиторні заняття, що зобов’язує до формування в студентів уміння самостійно здобувати знання й ефективно використовувати їх у практичній діяльності; підготовка студентів до самостійного вивчення іноземної мови для подальшого професійного самовдосконалення, тобто до автономного навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-01

Як цитувати

Котик, Т. ., & Шкледа, Л. . (2021). СУЧАСНИЙ СТАН МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ У ВИЩИХ ЗАКЛАДАХ освіти україни. Гірська школа Українських Карпат, (24), 68–73. https://doi.org/10.15330/msuc.2021.24.68-73

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ