ІНКЛЮЗИВНИЙ ПРОСТІР У ДИТЯЧІЙ ЛІТЕРАТУРІ (на матеріалі казки «Зайчик-нестрибайчик та його смілива мама» Оксани Драчковської)

Автор(и)

  • Ольга Деркачова доктор філологічних наук, професор кафедри педагогіки початкової освіти ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» (м. Івано-Франківськ, Україна)
  • Соломія Ушневич кандидат філологічних наук, доцент кафедри фахових методик і технологій ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» (м. Івано-Франківськ, Україна)
  • Оксана Титунь кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» (м. Івано-Франківськ, Україна)

Ключові слова:

дитяча література, інклюзивне середовище, літературний простір, діти з особливими освітніми потребами

Анотація

Стаття присвячена дослідженню інклюзивного простору в дитячій інклюзивній літературі. Створення українського інклюзивного освітнього середовища є важливою проблемою сьогодення. Проте не менш важливим є не лише дружній простір, а й дружній соціум. Вихованню дружньої спільноти сприяє інклюзивна література, зокрема література для найменших. Особливості українського інклюзивного середовища у літературному контексті розглядаємо  на прикладі книги для маленького читача Оксани Драчковської «Зайчик-нестрибайчик та його смілива мама». Метою письменниці й, відповідно, мами Зайчихи з літературної казки є вирішення проблем у створенні такого середовища. У ньому всі діти навчаються разом у системі масової освіти за загальноосвітніми навчальними програмами, що пристосовані до потреб такої дитини. Авторка створює ідеально-правильний, взірцевий інклюзивний простір, в якому зручно і добре всім.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-26

Як цитувати

Деркачова, О. ., Ушневич, С. ., & Титунь, О. . (2020). ІНКЛЮЗИВНИЙ ПРОСТІР У ДИТЯЧІЙ ЛІТЕРАТУРІ (на матеріалі казки «Зайчик-нестрибайчик та його смілива мама» Оксани Драчковської). Гірська школа Українських Карпат, (22), 182–188. вилучено із https://vps.pnu.edu.ua/index.php/msuc/article/view/4313

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ ГІРСЬКИХ РЕГІОНІВ