ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ МУЗЕЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ В СУЧАСНОМУ ІННОВАЦІЙНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ УКРАЇНИ (НА ПРИКЛАДІ МУЗЕЇВ МІСТА КОЛОМИЇ)

Автор(и)

  • Андрій Королько кандидат історичних наук, доцент кафедри історії України і методики викладання історії ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» (м. Івано- Франківськ, Україна)
  • Любов Прокопів кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика, ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», (Івано-Франківськ, Україна)
  • Вікторія Кречко магістрантка ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», (Івано-Франківськ, Україна)

Ключові слова:

музей, музейна педагогіка, інноваційні технології навчання і виховання у ЗВО, проект, інтерактивні технології

Анотація

У статті висвітлено особливості використання музейної педагогіки в контексті компетентнісного підходу (на прикладі музеїв м. Коломиї). Аргументовано, що музей виступає для особистості відкритим освітнім простором, територією, де не лише цікаво, а й повчально. Залучення до освітнього простору засобів музейної педагогіки сприяє вихованню свідомих громадян та патріотів своєї держави, ініціативних та вмотивованих людей, які в майбутньому сприятимуть збереженню власної національної ідентичності. У цьому контексті проблема є актуальною для дослідження. Мета публікації – з’ясувати специфіку компетентнісних підходів до впровадження музейної педагогіки в сучасному інноваційному освітньому просторі України ( на прикладі музеїв міста Коломиї).

У дослідженні використано як теоретичні методи, фокусовані інтерв’ю, так методи педагогічної реконструкції, оцінки сильних та слабких сторін роботи. Отримані результати підтвердили результативність обраних шляхів впровадження педагогіки партнерства в Карпатському освітньому просторі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-26

Як цитувати

Королько, А. ., Прокопів, Л. ., & Кречко, В. . (2020). ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ МУЗЕЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ В СУЧАСНОМУ ІННОВАЦІЙНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ УКРАЇНИ (НА ПРИКЛАДІ МУЗЕЇВ МІСТА КОЛОМИЇ). Гірська школа Українських Карпат, (22), 88–93. вилучено із https://vps.pnu.edu.ua/index.php/msuc/article/view/4306

Номер

Розділ

СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПРОСТІР РЕГІОНУ УКРАЇНСЬКИХ КАРПАТ ТА ЙОГО ВПЛИВ НА РОЗВИТОК ОСО

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають