Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Про нас
Про журнал
Мета і завдання
Редакційна колегія
Індексація журналу
Політика журналу
Публікаційна етика
Контактна інформація
Подання
Правила для авторів*
Процес подання
Положення про конфіденційність
Авторські права
Процес рецензування
Поточний випуск
Архіви
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 10 № 3 (2023)
Том 10 № 3 (2023)
Опубліковано:
2023-09-30
Педагогіка
Освіта між культурним "каноном" і майбутнім: "класика" та її дидактична цінність
Лех Вітковскi
7-15
ARTICLE (English)
Педагогічний супровід українських дітей війни: готовність майбутніх учителів до роботи у кризових умовах. Компаративний аналіз результатів дослідження в Україні та Польщі
Олена Будник, Анна Сайдак-Бурска
16-31
ARTICLE (English)
Експерти з пандемії. Про трансформацію цінностей і ціннісних орієнтирів у науковій практиці та її освітньому поширенні в медіа в Польщі під час пандемії COVID-19
Агнешка Лукасік-Турецька
32-38
ARTICLE (English)
Теорія полярних протилежностей в аналізі освітнього контексту
Каріна Іріс Росса
39-47
ARTICLE (English)
Центри пробації як простір реалізації прав дитини. Польський досвід
Анна Бабіцка-Віркус
48-60
ARTICLE (English)
Обличчя дитини як ікона жертв дегуманізації та звірства. Витоки педагогічної стурбованості долею дитини та збереженням ідентичності дітей у ситуації воєнної агресії та протистояння етнокультурних відмінностей, що опинилися під загрозою
Марек Рембєж
61-74
ARTICLE (English)
Синергія рефлексії та критичного мислення: каталізатор інтелектуального зростання школярів
Марія Ліоненко, Олена Гузар
75-82
ARTICLE (English)
Зв’язок із сім’ями засуджених, які відбувають покарання, позбавлених волі, в електронній системі нагляду (СДЕ)
Марек Валанцік , Беата Завішляк
83-97
ARTICLE (English)
Медійна реальність сучасної освіти: історіографія проблеми медіаграмотності та медіакомпетентності
Світлана Лобода
98-107
ARTICLE (English)
Моральні емоції – педагогічна перспектива
Iрена Барбара Пшибилска, Eдита Нєузяк
108-121
ARTICLE (English)
Використання вчителями в Польщі ініціативів управління особистими знаннями. Внесок до дискусії
Ірена Фігурська, Гжегож Пєкарський, Єва Пітров
122-138
ARTICLE (English)
Розвиток фізичної науки на Прикарпатті: події та постаті
Іван Гасюк , Сергій Пудченко , Любов Яблонь
139-144
ARTICLE (English)
Новий погляд на розвиток soft skills задопомогою дебатних технологій
Тетяна Близнюк
145-153
ARTICLE (English)
Детермінанти шкільної успішності учнів початкових школи у Польщі: думки вчителів
Станіслава Катажина Назарук, Барбара Соколовська
154-162
ARTICLE (English)
Професійний розвиток майбутніх учителів початкової школи: активізація наукової дослідницької діяльності
Катерина Фомін
163-172
ARTICLE (English)
Соціально-економічний статус сім'ї як детермінанта співпраці школи з родиною
Елеонора Менделова, Лібуша Гужикова, Гана Зелена
173-189
ARTICLE (English)
Комунікація в надзвичайних ситуаціях – пандемія Covid-19 у прийомних сім’ях. Організація та принципи роботи
Кароліна Валанцік
190-200
ARTICLE (English)
Значення комплексних симуляційних підходів в медичній освіті при викладанні терапевтичних дисциплін для студентів медичного факультету
Роман Яцишин , Наталія Чернюк , Оксана Дрогомерецька , Галина Курилів , Тетяна Салижин
201-207
ARTICLE (English)
Планшети в середній освіті – дослідження поглядів студентів у контексті особистих рис і професійних уподобань
Моніка Франя , Кароліна Скоп
208-217
ARTICLE (English)
Бути дружнім, ніколи не дружити - якість стосунків між неповнолітнім та вихователем
Юрчик Марцін
218-227
ARTICLE (English)
Розмова про смерть: танатологічна перспектива польських учителів мови та літератури
Олександра Собанська
228-236
ARTICLE (English)
Вчителі німецької мови та учні з дислексією
Данута Гжесяк-Вітек, Уршула Нікра, Павел Вітек
237-246
ARTICLE (English)
Від самоосвіти до зрілості у світлі теоретичного підходу Здзіслава Хлевінського
Вероніка Юрошек, Маріола Тереза Козубек
247-257
ARTICLE (English)
Аналіз змісту окремих євангельських підручників для викладання релігії в польщі з точки зору критичної педагогіки релігії
Моніка Гуменюк
258-268
ARTICLE (English)
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Подати статтю
Подати статтю
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Індексація журналу: