Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Про нас
Про журнал
Мета і завдання
Редакційна колегія
Індексація журналу
Політика журналу
Публікаційна етика
Контактна інформація
Подання
Правила для авторів*
Процес подання
Положення про конфіденційність
Авторські права
Процес рецензування
Поточний випуск
Архіви
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 10 № 1 (2023)
Том 10 № 1 (2023)
Опубліковано:
2023-04-03
Педагогіка
(Без) критична педагогіка: сучасні пріоритети та перспективи розвитку
Олена Будник
7-23
ARTICLE (English)
Категорія «сприймання» у професійній діяльності соціального працівника (естетичний аспект)
Григорій Васянович , Михайло Нагірняк
24-32
ARTICLE (English)
Сучасне дозвілля батьків і дітей
Елеонора Менделова, Лібуша Гужикова
33-48
ARTICLE (English)
Міжуніверситетські онлайн-курси як можливий підхід до покращення викладання під час кризи: український кейс
Марія Байляк, Олександра Абрат , Галина Шмігель, Володимир Лущак, Volodymyr Shvadchak
49-60
ARTICLE (English)
Методика забезпечення рівної участі учнів під час групової роботи в умовах кризи пандемії COVID-19
Ігор Романишин , Світлана Яців , Юлія Демчук
61-75
ARTICLE (English)
Способи залучення першокурсників до дискусії англійською мовою через роботу в малих групах
Ольга Білик, Ірина Малишівська, Наталія Пилячик
76-86
ARTICLE (English)
Розвиток комунікативної компетентності майбутніх учителів спеціальнї освіти
Тетяна Качак , Тетяна Близнюк
87-98
ARTICLE (English)
Формування світоглядно-ціннісних орієнтацій студентів технічних закладів вищої освіти в контексті духовно-морального виховання
Михайло Палагнюк , Катерина Фомін
99-107
ARTICLE (English)
Коучинг у системі професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти в умовах воєнного часу
Оксана Цюняк , Марія Копчук-Кашецька , Світлана Довбенко
108-113
ARTICLE (English)
Кейс-метод як одна з інноваційних освітніх технологій та використання його на уроках біології
Вікторія Гнєзділова , Тетяна Микитин
114-125
ARTICLE (English)
Елементи гейміфікації у процесі україномовної підготовки фахівців педагогічної галузі
Ірина Гуменюк
126-132
ARTICLE (English)
Дислексія розвитку – це (не) проблема
Аніта Фамула-Юрчак, Клаудія Пержановска
133-143
ARTICLE (English)
Модель розвитку креативного мислення учнів початкових класів у процесі позакласної роботи
Оксана Білєр , Ольга Васько
144-151
ARTICLE (English)
Виникнення синдрому професійно-емоційного вигорання у вихователів закладів дошкільної освіти: чинники, симптоми, етапи та профілактика
Ірина Скоморовська , Наталія Кирста , Maріанна Матішак
152-158
ARTICLE (English)
Міжвоєнний період ( 1945-1994 pp.) у польських підручниках з історії періоду цього п’ятдесятиріччя
Барбара Вагнер
159-166
ARTICLE (English)
Професійна підготовка педагогів: уроки інклюзії та резилентності
Сергій Сидорів
167-186
ARTICLE (English)
Особливості підготовки майбутніх педагогів до формування основ національної свідомості у дітей старшого дошкільного віку
Тамара Марчій-Дмитраш , Галина Борин
187-196
ARTICLE (English)
Проблема якості та ефективності управління закладом освіти
Світлана Поліщук , Оксана Горбатюк
197-204
ARTICLE (English)
Інтегральна освіта на основі педагогіки єдності
Маріола Тереза Козубек
205-215
ARTICLE (English)
Організація партнерської взаємодії «викладач-студент» в умовах змішаного формату навчання в закладах вищої освіти України
Інна Червінська , Надія Мельник , Надія Галюк
216-224
ARTICLE (English)
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Подати статтю
Подати статтю
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Індексація журналу: