Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Про нас
Про журнал
Мета і завдання
Редакційна колегія
Індексація журналу
Політика журналу
Публікаційна етика
Контактна інформація
Подання
Правила для авторів*
Процес подання
Положення про конфіденційність
Авторські права
Процес рецензування
Поточний випуск
Архіви
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 7 № 1 (2020)
Том 7 № 1 (2020)
Опубліковано:
2020-04-24
Педагогіка
Формування компетентностей майбутніх педагогів на вимоги освіти для сталого розвитку
Оксана Кондур, Галина Михайлишин , Наталія Рідей , Оксана Кацеро
7-14
ARTICLE (English)
Використання інформаційно-комунікаційних технологій в інклюзивному процесі закладу освіти
Олена Будник , Михайло Котик
15-23
ARTICLE (English)
Сутінки суб'єктивності вчителя?
Кшиштоф Полак
24-31
ARTICLE (English)
Парадигмальний простір сучасної вищої освіти в Україні
Вікторія Желанова
32-40
ARTICLE (English)
Професійний саморозвиток викладача закладу вищої освіти: міждисциплінарний аспект
Олеся Смолінська , Христина Дзюбинська
41-47
ARTICLE (English)
Некероване використання ґаджетів як причина кібербулінгу серед учнів початкової школи
Тетяна Близнюк
48-56
ARTICLE (English)
Парадигма Греко-Католицької Церкви у формуванні національної свідомості закарпатців
Галина Розлуцька , Мар’яна Сокол
57-63
ARTICLE (English)
Корекційно-розвивальна робота учителів з молодшими школярами з порушеннями мовлення у процесі формування їх комунікативних умінь і навичок
Наталія Матвеєва
64-70
ARTICLE (English)
Питання інклюзії та спеціальної педагогіки у творчій спадщині Софії Русової
Оксана Джус
71-80
ARTICLE (English)
Ґендерне питання у методиці навчання української мови
Світлана Єрмоленко , Тетяна Сіроштан
81-92
ARTICLE (English)
Значення психолого-педагогічного супроводу в житті людей з обмеженими можливостями
Анна Зітек
93-101
ARTICLE (English)
Інноваційні методи роботи з художнім текстом (на матеріалі дитячої інклюзивної літератури).
Ольга Деркачова , Оксана Титунь
102-111
ARTICLE (English)
Критерії, показники та рівні дослідження готовності майбутніх учителів до організації діалогічного навчання молодших школярів
Катерина Фомін
112-121
ARTICLE (English)
Організація та підтримка інклюзивного освітнього середовища в навчанні: міжнародний досвід
Сергій Сидорів
122-128
ARTICLE (English)
Благодійна робота Церкви на польських землях у ХІХ столітті та її вплив на освіту
Лешек Афтика , Піотр Мазур
129-133
ARTICLE (English)
Словацька система вищої освіти у взаємозв'язку з суспільними трансформаціями: огляд від часів середньовіччя до періоду європейської інтеграції XXI століття.
Ірина Мигович
134-143
ARTICLE (English)
Сім’я як джерел формування аксіологічної системи молоді: когеренція між системою цінностей батьків і дітей
Маріола Войцеховска
144-155
ARTICLE (English)
Методика складання та підбору задач для шкільних астрономічних олімпіад на прикладі задач за темою “Закони Кеплера”
Ярослав Ерстенюк , Іван Гасюк , Анна Борищак, Петро Якубовський
156-165
ARTICLE (English)
Професійна підготовка майбутніх маґістрів початкової освіти до інноваційної діяльності крізь призму компетентнісного підходу
Оксана Цюняк
166-170
ARTICLE (English)
Теоретичне обґрунтування специфіки формування українських національних морально-етичних цінностей особистості в молодшому шкільному віці
Марія Копчук-Кашецька
171-176
ARTICLE (English)
Формування компетентності “ініціативність і підприємливість” на уроках історії України (10 клас)
Тамара Галицька-Дідух
177-183
ARTICLE (English)
Психолого-педагогічні особливості адаптації студентів до навчання у закладах вищої освіти
Любомира Ілійчук , Олексій Воробець
184-191
ARTICLE (English)
Концепція дипломної роботи з використанням дизайнерського мислення
Анета Дуда , Піотр Мазур
192-198
ARTICLE (English)
Системний аналіз досвіду психолого-педагогічної підготовки майбутніх педагогів
Наталія Титова , Оксанa Кацеро , Оксана Кондур
199-206
ARTICLE (English)
Визнання та застосування герменевтичного методу у контексті дослідження перекладу
Інгріда Ванкова
207-213
ARTICLE (English)
Інтеґрований підхід до навчання (на прикладі приватного навчального закладу І ступеня “Школи вільних та небайдужих”).
Ольга Пилипів
214-222
ARTICLE (English)
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Подати статтю
Подати статтю
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Індексація журналу: