Проблема здоров’язбереження дітей та юнацтва у польській педагогічній думці XVпочатку XX століття
DOI:
https://doi.org/10.15330/jpnu.3.2-3.68-72Ключові слова:
здоров’я дітей та юнацтва, Польща, польська педагогічна думка, здоров’язбереження, виховні технологіїАнотація
У статті представлено результати дослідження виховних акцій щодо збереження і зміцнення
здоров’я дітей та юнацтва у польській педагогічній теорії та практиці. Автор аналізує прогресивні ідеї
у сфері здоров’яорієнтованих виховних технологій, які домінували у польській педагогічній думці
протягом XV - початку XX століття. Переосмислення творчої спадщини польських науковців, освітян і
громадсько-просвітницьких діячів, відкриває нові підходи і можливості у реалізації педагогічних
аспектів здоров’язбереження зростаючої особистості в Україні
##submission.downloads##
Опубліковано
2016-12-22
Як цитувати
[1]
Сливка, Л. 2016. Проблема здоров’язбереження дітей та юнацтва у польській педагогічній думці XVпочатку XX століття. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 3, 2-3 (Груд 2016), 68–72. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.3.2-3.68-72.
Номер
Розділ
Articles