Мультимедія як інструмент патріотичної освіти студентів

Автор(и)

  • Григорій Васянович Lviv State University of Life Safety

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.3.2-3.26-31

Ключові слова:

патріотичне виховання, соціальні та гуманітарні дисципліни, вища школа, мультимедіа

Анотація

У статті аналізується проблема патріотичного виховання студентської молоді засобом
мультимедіа під час аудиторних занять. Головна увага зосереджується на створенні дидактичного
матеріалу для соціально-гуманітарних дисциплін, а також використання інтерактивної дошки у
навчально-виховному процесі вищої школи. Задіюючи ці засоби, важливо, щоб педагогом були чітко
визначені тема, мета заняття, здійснено структурно-блоковий поділ матеріалу, окреслена динаміка
його презентації, а також рекомендації щодо самостійного вивчення теми, запитання для контролю і
самоконтролю тощо. Наголошується, що важливим засобом патріотичного виховання студентської
молоді є принцип тренінгової інтерактивності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-22

Як цитувати

[1]
Васянович , Г. 2016. Мультимедія як інструмент патріотичної освіти студентів. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 3, 2-3 (Груд 2016), 26–31. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.3.2-3.26-31.

Номер

Розділ

Articles

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають