Мультимедія як інструмент патріотичної освіти студентів
DOI:
https://doi.org/10.15330/jpnu.3.2-3.26-31Ключові слова:
патріотичне виховання, соціальні та гуманітарні дисципліни, вища школа, мультимедіаАнотація
У статті аналізується проблема патріотичного виховання студентської молоді засобом
мультимедіа під час аудиторних занять. Головна увага зосереджується на створенні дидактичного
матеріалу для соціально-гуманітарних дисциплін, а також використання інтерактивної дошки у
навчально-виховному процесі вищої школи. Задіюючи ці засоби, важливо, щоб педагогом були чітко
визначені тема, мета заняття, здійснено структурно-блоковий поділ матеріалу, окреслена динаміка
його презентації, а також рекомендації щодо самостійного вивчення теми, запитання для контролю і
самоконтролю тощо. Наголошується, що важливим засобом патріотичного виховання студентської
молоді є принцип тренінгової інтерактивності.