Виховний ідеал сучасного учня: європейський вимір

Автор(и)

  • Олена Будник Vasyl Stefanyk Precarpathian National University

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.3.2-3.9-14

Ключові слова:

виховний ідеал, європейська інтеграція, професійна діяльність учителя, освітнє середовище, виховні пріоритети, мета освітньої діяльності, сучасний учень

Анотація

У статті представлено результати дослідження виховного ідеалу у філософському контексті.
Сутність виховного ідеалу висвітлено в співвідношенні категорій: “можливість” і “дійсність”,
“конкретність” й “абстрактність”, “зміст” і “форма”, “причина” і “наслідок”, “свобода” й
“необхідність”. Автор наголошує на потребі переорієнтації сучасного освітнього процесу на
загальнолюдські цінності для успішної євроінтеґрації. Значна увага приділена питанням
національного виховного ідеалу особистості. Обґрунтовано необхідність врахування в педагогічній
діяльності вчителя ідеологічних, політичних, національних, релігійних, расових відмінностей учнів,
толерантного ставлення до їх світоглядних уявлень і переконань. Висвітлено потребу орієнтації на
спільну протидію екстремізму і міжнародному тероризму

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-22

Як цитувати

[1]
Будник, О. 2016. Виховний ідеал сучасного учня: європейський вимір. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 3, 2-3 (Груд 2016), 9–14. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.3.2-3.9-14.

Номер

Розділ

Articles