Формування у молодших школярів навичок толерантного ставлення до осіб з особливими потребами

Автор(и)

  • НАТАЛІЯ МАВЕЄВА

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.6.1.60-66

Ключові слова:

діти з особливими освітніми потребами, інклюзивне навчання, індивідуальний підхід, адаптація, модифікація, рівність, виховання, толерантність

Анотація

У статті обґрунтовано актуальність проблеми виховання толерантного ставлення молодших школярів до осіб з особливими освітніми потребами. Здійснено аналіз рівня готовності усіх учасників освітнього процесу до спілкування, спільного перебування, навчання із учнями з порушеннями у розвитку; специфіку виховного впливу на молодших школярів щодо формування у них стійких моральних переконань, виховання моральних рис та якостей, розвитку духовності, прищеплення цінностей, які є основними й необхідними у контексті створення інклюзивного, розвивального, виховного середовища Нової української школи. Акцентовано увагу на необхідності включення усіх без винятку учнів у різні види діяльності, організації та проведенні спільних творчих справ, виховних заходів та ігор задля розкриття внутрішнього світу дітей, вивчення їх особливостей, зміцнення дитячого колективу. Наголошено на тому, що дотримання низки вимог дозволяє підвищити ефективність процесу виховання толерантного ставлення до дітей з особливими потребами.

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2019-04-17

Як цитувати

[1]
МАВЕЄВА, Н. 2019. Формування у молодших школярів навичок толерантного ставлення до осіб з особливими потребами. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 6, 1 (Квіт 2019), 60–66. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.6.1.60-66.

Номер

Розділ

Articles