Використання технології розвитку критичного мислення в підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до формування соціальної компетентності дошкільників
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.12.137-144Ключові слова:
Соціальна компетентність дітей дошкільного віку, підготовка майбутніх вихователів до формування соціальної компетентності дошкільників, система вищої педагогічної освіти, інноваційні освітні технології, технологія розвитку критичного мисленняАнотація
У статті актуалізується проблема підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до формування соціальної компетентності дітей. Дослідження презентує позицію автора щодо технологічного забезпечення процесу підготовки майбутніх вихователів до означеної діяльності в умовах оновлення змісту та підходів в системі вищої педагогічної освіти. Акцентовано увагу на необхідності впровадження інноваційних методів та технологій в освітній процес закладу вищої освіти, зокрема, технології розвитку критичного мислення, що сприяє усвідомленому засвоєнню студентами навчальної інформації, забезпечує розвиток їх педагогічного мислення, проектує професіоналізацію набутих знань і вмінь.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
ВИЩА ШКОЛА