Формування громадянської культури школярів : результати констатувального етапу дослідно-експериментальної роботи
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.10.21-34Ключові слова:
громадянська культура особистості, організація дослідно-експериментальної роботи, методики дослідження, результати сформованості інтегративних громадянських якостей учнів 7–11 класів, характеристика типологічних груп за загальним рівнем сформованості інтегративних громадянських якостей школярів, характеристика профілю громадянської культури особистості одного зі школярів, перспективи корегування його подальшої громадянської поведінкиАнотація
У статті представлено результати дослідно-експериментальної роботи з виявлення рівня сформованості громадянської культури учнів 7–11 класів загальноосвітньої школи. Охарактеризовано організацію та методику дослідження. Наведено результати сформованості громадянської спрямова¬ності підлітків/старшокласників, їхніх окремих інтегративних громадян¬ських якостей та загальні рівні сформованості громадянської культури досліджуваних школярів. Подано характеристику представників кожної з виокремлених типологічних груп (із високим, середнім, низьким та найниж¬чим рівнем сформованості окремих інтегративних громадянських якостей). Підсумовано загальний профіль громадянської культури особистості одного з учнів та окреслено перспективи корегування сфери його подальшої громадянської поведінки.