Поняття “мультилінгвальна освіта”: європейський і освітологічний дискурс

Автор(и)

  • Тетяна Головатенко

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.15.227-234

Ключові слова:

мультилінгвальна освіта, освітологія, тенденції, розвиток

Анотація

У статті уточнено поняття “мультилінгвальна освіта” з позицій освітніх систем країн Бенілюкс та України. З’ясовано значення основних підсистем поняття – мультилінгвізм та освіта. Визначено зовнішні та внутрішні чинники, які впливають на розвиток мультилінгвальної освіти. До зовнішніх чинників відносимо: вплив глобалізації на суспільство, соціальний запит на володіння іноземними мовами, соціальна мобільність населення, комплекс історично-культурних чинників. До внутрішніх чинників належать мовний та етнічний склад населення країни, наявність офіційних та державних мов та освітня політика країни.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ