Реалізація концепції розвитку громадянської освіти в Україні у процесі підготовки майбутніх учителів початкової школи до професійної діяльност

Автор(и)

  • Тетяна Васютіна
  • Людмила Телецька

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.15.81-87

Ключові слова:

громадянська компетентність, підготовка майбутнього вчителя початкової школи

Анотація

У статті розкрито особливості реалізації Концепції розвитку громадянської освіти в Україні у процесі фахової підготовки студентів спеціальності “Початкова освіта”, яка здійснюється за напрямами: розвиток у майбутніх учителів власної громадянської компетентності; підготовка студентів до формування громадянської компетентності в учнів. Проведено теоретичний аналіз джерел із проблеми дослідження, охарактеризовано науково-практичні вектори її втілення у педагогічному досвіді. Зазначено особливості здійснення формальної, неформальної та інформальної громадянської освіти на факультеті педагогіки і психології у НПУ імені М.П. Драгоманова. Описано особливості модернізації дисциплін “Основи природознавства та суспільствознавства”, “Методика навчання освітньої галузі “Громадянська та історична””, які безпосередньо реалізують складові Концепції розвитку громадянської освіти в Україні.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ВИЩА ШКОЛА