Психологічні та педагогічні аспекти професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови для початкової школи
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.15.60-65Ключові слова:
професійна підготовка, вчитель, іноземна мова, початкова школаАнотація
У статті проаналізовано психолого-педагогічні аспекти професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови початкової школи. Конкретизовано суперечності у сучасній вищій педагогічній професійній освіті. Проаналізовано особливості підготовки студентів до викладання іноземної мови у початкових класах. Висвітлено порівняльний аналіз досвіду роботи вітчизняних та зарубіжних науковців. Запропоновано шляхи розв’язання даної проблеми. Розкрито їх зміст для удосконалення навчально-виховної роботи майбутніх вчителів англійської мови. Визначено основні цілі професійної підготовки вчителі іноземної мови початкових класів. Окреслено актуальні проблеми підготовки вчителів іноземних мов початкової школи.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
ВИЩА ШКОЛА