Психологічні та педагогічні аспекти професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови для початкової школи

Автор(и)

  • Ольга Безкоровайна
  • Галина Павлюк

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.15.60-65

Ключові слова:

професійна підготовка, вчитель, іноземна мова, початкова школа

Анотація

У статті проаналізовано психолого-педагогічні аспекти професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови початкової школи. Конкретизовано суперечності у сучасній вищій педагогічній професійній освіті. Проаналізовано особливості підготовки студентів до викладання іноземної мови у початкових класах. Висвітлено порівняльний аналіз досвіду роботи вітчизняних та зарубіжних науковців. Запропоновано шляхи розв’язання даної проблеми. Розкрито їх зміст для удосконалення навчально-виховної роботи майбутніх вчителів англійської мови. Визначено основні цілі професійної підготовки вчителі іноземної мови початкових класів. Окреслено актуальні проблеми підготовки вчителів іноземних мов початкової школи.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ВИЩА ШКОЛА