Концептуальні підходи до освіти дорослих в Україні
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.15.38-45Ключові слова:
концептуальні положення, освіта дорослих, Україна, потреби держави, кваліфіковані кадри, освітня система дорослихАнотація
Освіту дорослих розглядають як систему, покликану компенсувати недоліки загальноосвітньої і вищої школи.
В Україні останнім часом видана низка концепцій, у яких визначено основні завдання та мета розвитку освіти дорослих, принципи, форми освіти, напрями реалізації концепції, передбачено й очікувані результати, піднімається питання обміну досвідом із різними країнами щодо розвитку освіти дорослих; визначено чинники, які впливають на розвиток професійної освіти у ХХІ столітті, яка повинна задовольняти потреби держави у кваліфікованих кадрах і потреби особистості в якісній профосвіті.
З’ясовано зміст концептуальних положень формування освітньої системи дорослих України та яку роль відіграють концепції у розвитку освіти дорослих в Україні.