Формування сучасних уявлень про адаптивне освітнє середовище закладу вищої освіти
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.15.17-25Ключові слова:
адаптація освітнього процесу, освітнє середовище, інклюзія, адаптивне навчання, інформаційно-комунікаційні технології, вища освітаАнотація
У статті обгрунтовано необхідність формування адаптивного освітнього середовища закладу вищої освіти. На основі аналізу наукових праць охарактеризовано сутність поняття “адаптивне освітнє середовище закладу вищої освіти”. Визначено його основні характеристики і умови формування, розглянуто окремі аспекти реалізації. Зокрема, визначено, що їх застосування дозволяє підвищити якість навчання й підсилити освітні ефекти впровадження інноваційних педагогічних програм і методик, оскільки дає викладачам додаткові можливості для побудови індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів вищої освіти, а також дозволяє автоматизувати цей процес.