РОЗВИТОК SOFT SKILLS МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.73-76Ключові слова:
soft skills, заклад вищої освіти, професійна підготовка, вчитель початкових класів, критичне мислення, креативність, комунікація, координація, інноваційні освітні технологіїАнотація
Стаття присвячена питанню розвитку soft skills майбутніх педагогів в освітньому процесі закладів вищої освіти. Автори статті акцентували увагу на важливості формування soft skills у майбутніх учителів сучасної української початкової школи, проаналізували погляди вітчизняних і зарубіжних науковців на soft skills як комплекс неспеціалізованих надпрофесійних навичок. Також детально розглянуто структуру soft skills, проаналізовано й описано «Модель 4К» і її складові: критичне мислення, креативність, комунікація, координація. Окрім цього, ґрунтовно розкрито власний погляд на практичне застосування низки педагогічних технологій у процесі формування soft skills майбутніх педагогів в освітньому процесі закладів вищої освіти.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-02-23
Номер
Розділ
Наукові статті