ПОНЯТІЙНО-КАТЕГОРІАЛЬНИЙ АПАРАТ РОЗВИТКУ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАГІСТРІВ-ОЛІГОФРЕНОПЕДАГОГІВ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.97-100Ключові слова:
компетентність, фахова компетентність, магістри-олігофренопедагоги, професійна підготовкаАнотація
У статті обґрунтовано необхідність підготовки компетентних конкурентоспроможних фахівців у закладі вищої освіти. Наголошено на важливості розвитку фахової компетентності з огляду на потребу нашої країни в педагогах з високою мотивацією до підвищення рівня освіти України, тенденції до збільшення інклюзивних класів, запит сучасного суспільства на надання якісної психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребам, зокрема з порушеннями інтелектуального розвитку. З метою здійснення глибинного вивчення зазначеного явища вирішено сформулювати понятійно-категоріальний апарат.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-02-20
Номер
Розділ
Наукові статті