ПОНЯТІЙНО-КАТЕГОРІАЛЬНИЙ АПАРАТ РОЗВИТКУ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАГІСТРІВ-ОЛІГОФРЕНОПЕДАГОГІВ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • ОЛЕНА КАПУСТІНА

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.97-100

Ключові слова:

компетентність, фахова компетентність, магістри-олігофренопедагоги, професійна підготовка

Анотація

У статті обґрунтовано необхідність підготовки компетентних конкурентоспроможних фахівців у закладі вищої освіти. Наголошено на важливості розвитку фахової компетентності з огляду на потребу нашої країни в педагогах з високою мотивацією до підвищення рівня освіти України, тенденції до збільшення інклюзивних класів, запит сучасного суспільства на надання якісної психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребам, зокрема з порушеннями інтелектуального розвитку. З метою здійснення глибинного вивчення зазначеного явища вирішено сформулювати понятійно-категоріальний апарат.

Біографія автора

ОЛЕНА КАПУСТІНА

доктор філософії, викладач кафедри теорії та методики дошкільної освіти, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

 

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-20

Номер

Розділ

Наукові статті