Професійна підготовка фахівців дошкільної освіти до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.13.49-54Ключові слова:
професійна підготовка, корекційно-педагогічна діяльність, компоненти готовності, порушення психофізичного розвиткуАнотація
У статті висвітлено особливості професійної підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до роботи в умовах інклюзивного освітнього простору. Розглянуто структуру готовності студентів до корекційно-педагогічної діяльності, що представлена покомпонентно. Встановлено низку причин, що перешкоджають впровадженню інклюзії в освітні заклади. Визначено спектр психолого-педагогічної і спеціальної підготовки майбутніх спеціалістів дошкільного профілю, що забезпечує комплексне вивчення дітей з ООП та відповідний добір ефективних технологій і прийомів корекційно-розвивального навчання кожної категорії вихованців.