Соціально-превентивна діяльність із підлітками із неповних сімей
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.10.180-186Ключові слова:
етап, неповна батьківська сім'я, підлітки, соціально-превентивна діяльність, професійний впливАнотація
У статті актуалізується значущість соціально-превентивної діяльності з підлітками із неповних сімей, що спрямована на: подолання зовнішнього соціального тиску і внутрішнього психологічного дискомфорту; створення системи самодопомоги і взаємної підтримки підлітків. Завданням статті є висвітлення форм і методів роботи, що складають сукупність традиційних способів професійного впливу на підлітків із неповних сімей та їхніх батьків. Автор статті пропонує цикл технологічного процесу соціально-превентивної діяльності (від якого залежать визначення інструментарію, змісту, форм і методів роботи) здійснювати у логічній послідовності певних етапів, що характерні для роботи з будь-якою неповною сім’єю.