Неперервна професійна освіта вчителів англійської мови: дидактичні підходи

Автор(и)

  • Олег Комар

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.15.248-255

Ключові слова:

дидактичний підхід, методологія, неперервна професійна освіти, вчитель англійської мови

Анотація

Статтю присвячено розробці та презентації методології дослідження організаційно-педагогічних засад неперервної професійної освіти вчителів англійської мови, а також огляду основних дидактичних підходів як складових означеного процесу. Представлена вище концепція лягла в основу мети статті. Зазначається, що методологічною основою для вивчення організаційно-педагогічних засад неперервної професійної освіти вчителів англійської мови в країнах Європейського Союзу є розуміння того, що діяльність педагога являє собою діалектичну єдність його професійного і особистісного начал. На основі методології дослідження виокремлено та проаналізовано ряд дидактичних підходів, зокрема системний, особистісно орієнтований, системно-діяльнісний, професіографічний, аксіологічний, компетентісний тощо, як складових неперервної професійної освіти вчителів англійської мови.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ