Формування інтегральної соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів до інклюзивного навчання

Автор(и)

  • Зоя Шевців

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.15.160-169

Ключові слова:

майбутній вчитель початкових класів, заклад вищої освіти, професійна підготовка, інтегральна соціально-педагогічна компетентність, заклад загальної середньої освіти

Анотація

У статті представлено теоретичний аналіз інтегральної соціально-педагогічної компетентності вчителя початкових класів закладу загальної середньої освіти до організації інклюзивного навчання. Схарактеризовано складники інтегрованої соціально-педагогічної компетентності. Обґрунтовано закономірності та принципи формування інтегральної соціально-педагогічної компетентності у процесі професійної підготовки в закладі вищої освіти. Визначено етапи, мету, завдання, методи і форми формування у студентів інтегрованої соціально-педагогічної компетентності до організації інклюзивного навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-15

Номер

Розділ

ВИЩА ШКОЛА