Обґрунтування організаційно-педагогічних умов формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців агроінженерії (на прикладі вивчення сільськогосподарських машин
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.15.73-80Ключові слова:
дослідницька компетентність, фахівець з агроінженерії, організаційно-педагогічні умови, сільськогосподарські машини, системний, компетентнісний, діяльнісний, особистісно орієнтований, інтегративний підходиАнотація
У статті подано результати проведеного аналізу сутності організаційно-педагогічних умов, охарактеризовано навчальний процес у межах методичної системи навчання та висвітлено перелік педагогічних факторів розв’язання суперечностей проблеми розвитку дослідницької компетентності майбутніх фахівців з агроінженерії у процесі вивчення сільськогосподарських машин, з яких виокремлено домінантні фактори. Подано узагальнену характеристику обґрунтованих організаційно-педагогічних умов розвитку дослідницької компетентності майбутніх фахівців з агроінженерії у процесі вивчення сільськогосподарських машин з опорою на реалізацію у навчальному процесі системного, компетентнісного, діяльнісного, особистісно орієнтованого, інтегративно-го підходів з врахуванням відповідних їм процесів, що утворюють розвивальне середовище.