Педагогічна біографістика: джерелознавчий аспект

Автор(и)

  • Ірина Розман

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.15.45-51

Ключові слова:

джерелознавча проблема, дослідження, класифікація, історико-педагогічний процес

Анотація

У статті розглянуто проблему чіткого розмежування понять “автентичне першоджерело” (як “джерело-факт”, “джерело-подія”) та “історіографічне джерело” як різновид науково-аналітичних студій. Обґрунтовано думку щодо необхідності класифікації історико-педагогічних джерел вивчення біографістики. Констатовано, що, коли дослідник визначає типову структуру джерельної бази історико-педагогічного дослідження, відбувається виокремлення в ній трьох основних груп матеріалів. Зазначено, що міждисциплінарність біографістики зумовлює потребу використання науково-методологічного інструментарію не лише історико-педагогічної науки (яка спирається на досвід історичної науки), а й інших галузей знань: психології, соціології, лінгвістики, історії.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-15

Номер

Розділ

ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ