Сучасний стан реалізації принципу наступності у підготовці дітей дошкільного віку до навчання в школі

Автор(и)

  • Тамара Марчій-Дмитраш

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.1.147-153

Ключові слова:

принцип наступності, заклад дошкільної освіти, початкова школа, дитина дошкільного віку, молодший школяр, підготовка до навчання в школі, шкільна зрілість, готовність до навчання в школі

Анотація

У статті обґрунтовано сучасний стан реалізації принципу наступності у підготовці дітей до навчання в школі. Акцентовано на важливості особистісного розвитку дитини, зосередженості навчально-виховного процесу на потребах її навчання і виховання. Конкретизовано і розмежовано поняття “підготовка до школи”, “готовність до школи” та “шкільна зрілість”. Визначено, що однією з важливих якостей педагога в контексті реалізації принципу наступності є вміння діагностувати – доброзичливо, цілеспрямовано, вибірково спостерігати за дитиною у різних видах діяльності, використовуючи індивідуальні навчальні, ігрові завдання, в яких будуть проявлятися специфічні риси її особистості (навчальні уміння, мотивація, витривалість, пам’ять, самоорганізація, креативний підхід до вирішення завдань), а також узагальнювати факти, нагро-маджувати й аналізувати дитячі роботи упродовж тривалого часу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-22

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ