Використання інтерактивних технологій у підготовці майбутніх юристів
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.1.85-91Ключові слова:
майбутні юристи, студенти, педагогічні технології, інтерактивні технології, підготовка до професійної діяльності, метод “групового обговорення”Анотація
У статті обґрунтовано доцільність використання інтерактивних технологій у підготовці майбутніх юристів. Висвітлюються особливості традиційних та інноваційних педагогічних технологій. Метою інтерактивного навчання вважається створення педагогом умов навчання, за яких студент сам відкриватиме, здобуватиме й знання та здійснюватиме самопідготовку до професійної діяльності.
Автором зазначено, що доцільність використання інтерактивних технологій у підготовці майбутніх юристів визначається специфічними особливостями цього процесу та вимогами, які пред’являє суспільство до професійних якостей фахівців-юристів. Серед методів вивчення юридичних дисциплін виокемлюється метод “групового обговорення”. Звертається увага, що використання методу “групового обговорення” відповідає головно-му призначенню процесу підготовки майбутніх юристів – розвитку самостійного юридичного мислення, комунікативних умінь та навичок, що є важливим для формування професіоналізму майбутнього юриста.