Формування безпеки життя у старшокласників

Автор(и)

  • Любов Канішевська

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.16.143-150

Ключові слова:

безпека, небезпека, безпека життя, старшокласники; здоров’язбе¬режувальна діяльність

Анотація

У статті визначено та схарактеризовано фактори, що ускладнюють процес формування безпеки життя у старшокласників: вплив групи; особливості емоційної сфери; потреба в соціальному визнанні і факті дорослішання; віддаленість від батьків; доступність, популяризація тютюнових, алкогольних, наркотичних речовин через рекламу; негативний вплив молодіжної субкультури; потреба у прояві власної індивідуальності та неможливості її задовольнити; спадковість; сімейне неблагополуччя тощо. Визначено шляхи формування безпеки життя у зазначеного контингенту школярів, а саме: розроблення та впровадження у позаурочну діяльність закладів загальної середньої освіти авторської програми “Збережи себе сам”; залучення старшокласників до здоров’язбе¬режувальної діяльності, спрямованої як на формування, збереження і зміцнення власного здоров’я, так і здоров’я інших; педагогічна підтримка старшокласників.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-16

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ВИХОВАННЯ