До проблеми професійного розвитку майбутнього викладача

Автор(и)

  • Тетяна Потапчук
  • Наталія Анненкова

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.16.117-124

Ключові слова:

професійний розвиток, освітній процес, неперервна освіта, модерні¬зації організації навчального процесу, система підвищення кваліфікації педагогічних кадрів

Анотація

У статті визначені загальні шляхи оптимізації системи професійного розвитку викладача, орієнтованого на саморозвиток, узагальнюючи головні теоретичні позиції щодо сутності компетентнісної професійної освіти, її структурної організації, системо¬творних параметрів якості: а) подолання пріоритетності інформаційно-репродуктивної системи післядипломної освіти, методів та технологій її реалізації, орієнтації на усереднений, типовий рівень професійної діяльності викладача; б) забезпечення суб’єктної позиції педагога в процесі професійного розвитку, програмування методики підвищення професійної компетентності, орієнтуючись на власний потенціал розвитку, особистісну орієнтованість освітньої діяльності, що реалізується за індивідуальною траєкторією; в) сприяння переходу від зовнішнього управління освітнім процесом до самоуправління, активуючи процеси самодіагностики, самоаналізу, самопрограмування.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-16

Номер

Розділ

ВИЩА ШКОЛА