Підготовка спеціалістів у галузі освіти дорослих: досвід Словацької Республіки

Автор(и)

  • Олександра Дубасенюк
  • Оксана Самойленко

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.16.6-14

Ключові слова:

освіта дорослих, спеціаліст у галузі освіти дорослих, андрагог

Анотація

Підготовка спеціалістів у галузі освіти дорослих суголосна концепції освіти упродовж життя. Досвід європейських країн, зокрема Словацької Республіки, показує ефективні практики підготовки андрагогів для різних галузей суспільного життя на засадах інтердисциплінарного андрагогічного компетентнісного підходу з урахуванням тенденції до забезпечення ринку праці кваліфікованими фахівцями.
Україна, з її прагненням стати повноправним членом європейської спільноти, має достатній практичний досвід розвитку освіти дорослих, проте існуючі ініціативи потребують формування ефективної державної політики у сфері формальної, неформальної та інформальної освіти дорослих. На часі підготовка педагогічної персоналу у галузі освіти дорослих із присвоєнням професійної кваліфікації “Андрагог”.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-16

Номер

Розділ

ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ